Att inte återlämna det man en gång lånat .. AV ETT BARN

Published september 7, 2014 by missnyponros

Det kallar jag lågt… men egentligen borde jag inte vara chockad, MEN man återlämnar faktiskt det man lånat … kanske borde kontakta Gbg mix Megapol .. så de får höra av sig till personen.. MEN samtidigt vill jag inte ha någon kontakt med personen heller…

Men om någon av dennes vänner skulle få för sig att läsa eller den själv .. KAN den sända hem det hon lånade av min son … eller betala honom för den.

Men i mitt hem är denna person portad, så bäst vore nog ändå med brev…

Kommentera

