Min 1999:a Jag följer dig, vart du än är … i mitt hjärta!

Published augusti 16, 2013 by missnyponros

Jag sitter här och saknar dig , så jäkla mycket!
Det syns inte utåt, jag kan inte säga något, jag vet ju vad känner!

Jag vill bara få skrika, berätta hur jag saknar dig …. min älskade dotter!

Att vara utan dig är som att andas så syrefattigt att man knappt lever …. men det är inget jag visar … inte mycket .. o inte öppet ..
Du behöver aldrig säga något , för jag vet … att det är tomt …

Jag vill så gärna se dig vart dag, höra din röst , oavsett om det är via telefon eller att man är varandra nära ..

Du är min första dotter, min förstfödda !
Du är min första prinsessa och de känslorna som kom fram med tiden när du kom … *wow*

Jag önskar att jag kunde få ha dig vid min sida dagligen , även om vi mer eller mindre skulle bara tjafsa .. eller sura .. eller rent av skratta tillsammans..
Det är tomt här hemma trots tre andra barn i hemmet, men ingen kan ju ersätta dig här …

Det har inte gått en enda dag sedan du försvann i min närhet utan att jag fällt en tår, utan att jag saknat dig o gör det vart dag som går…
När ingen ser på så fäller jag tårar … för min dotter som inte är här hos mig …
Du lever , det är jag så tacksam för … för jag får i vart fall se dig … höra dig …
Men att inte få se dig varje dag tär på mammahjärtat ….

Jag är så stolt över mina fyra barn….
Min älskade 99:a … Du föddes så liten , o vart redan då så envis …
Du är min ballad, mitt hjärta … min saknad …

Du är min lilla lilla flicka … som blivit så stor ..
Det känns som att det vore hundra år sedan nu … som jag fick hålla dig i min famn första gången ..
Du vart så liten , så jäkla liten…
Din hud var skrynklig dock som en 90 åring, men ack så pytte du var ..
Det går inte en enda dag utan att jag tänker på hur min älskade dotter ville ut ..
Ut till famnen och sova så gott ..

Idag skulle man inte våga göra sånt som du älskade som liten ..
Du är ju tonåring … men jag tar mig friheten när jag är dig nära … o ger dig mängder av kramar o pussar … även om du kan bli arg…

En minut i telefon eller två .. ibland timmar … det hänger alltid på dig …
Ibland så blir de inget alls, men då vet jag … att du i vart fall vet vad mamma känner .. saknad !

Jag saknar dig min flicka …

Mamma saknar dig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Rödtotta,blondin,blå,grön spelar ingen roll … Jag tycker du är ascool i alla frisyrer och färger du än väljer …
Det spelar ingen roll om du skulle raka av dig allt … eller tatuera dig eller pierca dig ..
Du är min älskade flicka … min otroligt vackra flicka !!!!!!!!!

Älskar dig ända upp till månen och tillbaks igen … för alltid ..

/ Mamma

Kommentera

