Färgstarka tankar, sådant där flyt i skallen igen ;)

Published augusti 6, 2013 by missnyponros

Snart är det dags, för att genomgå ytterligare ett skolår för de stora barnen, och Saga på dagis … Änsålänge har vi ej fått dagis till William ;(

Färgstarka tankar!

Här sitter jag och tänker o tänker … Ja man man väl säga att det är allt jag gör om dagarna .. TÄNKER !!!

Dels på saker som gått snett i livet, och dels de saker som gått jättebra …
Men så finns det saker som inte rör mig som jag funderar på ..

Otrohet!

( INTE rörande mig !!!! )

När ens partner är otrogen skadar det så oehört många fler än bara de tre personer som är vuxna , kan man ens kalla två av dem vuxna ????

Känslor hit och känslor dit .. Men om man är i ett förhållande så har man ett jävla stort ansvar att LÄMNA sin partner INNAN man bestämmer sig för att ——f—-f-f-f-f-f- ..
Ursäkta????
Jag känner att den människa som medvetet utsätter sin partner för detta måste väl ändå förstå att det kommer röra upp känslor ?
Det kan finnas barn i bilden, o den Otrogna tror inte det påverkar barnet???
Det finns familj som oxå bli påverkade … Många ggr blir partnern oehört chockad …. över sveket !!!!!!!!!!!

Jag blev oehört sviken, o fått genomgå ett helvete ….
Så jag förstår den människa som blivit skadad för livet av en otrogen jävel!!!!!!!!!!!!

Jag lovade mig att aldrig mer låta någon krossa mig på det viset……. ALDRIG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Och vet ni vad !
Skulle det ske är det något mycket mer som kommer ske …

Jag kommer resa mig upp och gå med stoltheten ! För en sak är säkert ..

DEN som blir utsatt för en otrogen partner ÄR inte förloraren .. Det är den som man är otrogen med … och personen ifråga själv!

Osäkerheten , som växt fram … man ser hur personen går hem till den som h är tillsammans med … o genast blir man orolig, o nervös .. för vad ? Ja det är ju ens egna svaghet o tankar ..

Varför skulle man vilja ha någon som varit otrogen mot en?
Ja , du… Man kan ju ta sig förbi otroheten .. tillsammans ..

MEN det har ändå naglats fast i ens skinn… VAD PERSONEN GJORT MOT EN !

För mig så är det så simpelt …

Jag låter inte otrohet bli en orsak att må dåligt ..

Jag låter inte livet bli stoppat pga en otrohet !

Jag är mig ! Jag är den som reser sig sakta ur fenix aska …. !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vem är du ?

En svag människa som kände sig uppskattad ??? Bara en fråga ! Hur fan kan man känna sig uppskattad av någon som är otrogen bakom ens rygg ???

Bara en tanke ???

Nåja, jag skiter i alla kommentarer … Jag skiter i de svaga fanskapen som inte ens har modet att kunna berätta vad fan man gör …

Jag skiter rent ut sagt i skitar !!!!!!!!!

Jag har mina älskade barn… De är de färgstarka i mitt liv ..
En dotter som har ändrats mycket i håret på de senaste året … från blå till grönt till säkert rosa o blond till gråblond .. höjde sina betyg avsevärt mycket !!! mamma stolt !

En son som testat på handboll , bytt skola och höjt sina betyg , blivit intresserad av media😉

En dotter som lärt sig prata mycket mycket på ett halvår …

En son som bara växer så att det knakar …. snart ett år !!!!!

Ha det så jäääääääävla gott va

Kommentera

