I am young and I am pretty and have a glory over me …Or am a devil in a human body ? *lol*

Published juni 15, 2013 by missnyponros

And that´s the only english for now😉

Ja då sitter man här o snart … om en vecka så blir man hela 34 år gammal … o vet ni .. bara för att vissa har åldersnoja så har inte andra det … O jag har det verkligen INTE !

Jag kan med stolthet säga:

Jag blir hela 34 år gammal… Jag har 4 totalt underbara barn… En dotter som blir 14 år gammal snart, som har imponerat på sin morsa ska ni veta med sina betyg… o även de andra:=)
Jag har en son som blir 12 år i december som är min stoooora grabb ;)… o som ska läsa Engelska som tillval i skolan😉 … Han ska bli grym på engelskan ska ni veta😛
Sen har vi våran lilla 3 åring som jag märker talar mer och mer( hon har försenat tal ) så jag är megastolt över henne med … o så har vi den där lilla minstingen … 8 månaderspågen….
Han kryper, han busar , han skiter och äter … o är totalt underbar … en riktig buse som skrämt upp oss både en o två ggr redan;( …

Sen har vi mig själv!

Genomgått helvete , men tagit mig upp till ytan igen med hjälp … Jag har fått känna av att man lever så att säga!

Älskar Schlagermusik, jag älskar countrymusik… ❤
Och jag just luuuuuuuuv roadtrips … Så jag skulle nog döööö för en resa till Usa igen men denna gång en roadtrip runt i Usa ..
Jag och Anngelica pratade om att göra en sådan resa.. men vi får ju tyvärr avvakta tills jag har lite större barn… för att vara borta en längre tid från dem i så unga år är inte något jag tänker utsätta dem för … jag menar vi pratar om 6 månaders resa … så det blir ju ett längre fram projekt så att säga ….

Nej nu ber lilleman om att få sitta i mammas famn.. o jag säger inte nej till att mysa lite ..

tjingeling …

Kommentera

