20 dagar kvar tills födelsedag ;)

Published juni 2, 2013 by missnyponros

Ja, hela 20 dagar kvar tills man blir 34 år gammal😉

Jag har absolut INGEN noja över att bli lite äldre …däremot frusterad över att jag inte har kommit längre i mitt liv;(

För mig har min födelesedag blivit mycket mer viktig än förr!
Det är ju på det viset att jag alltid känt mig undanskuffad , känt mig oviktig osv när det gäller ens födelsedag…. Men jag kan ju säga så här : Jag är skiiiiitviktig!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag har alltid delat på min födelsedag med min syster som är 7 år äldre, och min morfar och farmor, och på senare år även kusinbarn ..

Nu när både morfar och farmor är bland änglarna och syrran bor i Usa så känns det ännu mer viktigt att få känna sig uppskattad på sin dag … Jag har alltid haft ett speciellt band till min storasyster,alltid den jag stått närmst av mina syskon! Sen hon flyttade utomlands så har man kommit närmredenandra syrran .. o sen brorsan växte upp till en postman😛 så har man kommit närmre lillebror med😉 Jag vill inte vara osynlig, jag vill synas och höras ..och bli uppmärksammad … Därför blir man så ledsen när andra inte ens kommer ihåg ens födelsedag … o då pratar vi om externfamiljen … Jag förtjänar MER än bara en sketen ”oj fyller du år ” eller , det visste inte jag .. Jag förtjänar en riktigt fin födelsedag men riktig paket … Med blommor och present FÖR jag är som sagt superviktig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentera

