Underbara sol , underbara 1 juni!

Published juni 1, 2013 by missnyponros

Idag är det den 1 juni, alltså bara 21 dagar tills jag fyller år!
Och jag hoppas ju verkligen på att jag får ett halsband eller armband med barnens namn på … jag vill verkligen inte ha lösa pengar …. inte lika speciellt…

Och hur firas det detta året?
Ja eftersom Magdalena valt just den dagen som sin bröllopsdag så blir det att gå på bröllop…. men då jag inte vill sova i festlokalen ( vilket var en möjlighet) Så bokade jag ett hotellrum inne i Gävle för två nätter … vilket innebär att jag ska fira midsommar uppe i myggparadiset GÄVLE ! Men iomd att jag valde hotell så hoppas jag slippa det i rummet😛
Blir många timmar i bil på fredan.. fast tanken är att vi ska köra tors/fred natt så att vi undviker värsta värmen … o så kanske barnen sover hela resan eller stor del av den…. värre blir de på hemvägen… då vi kör på eftermiddagen ..

Fixat:
Leos kläder Beige chinos o en snygg skjorta ( som han får välja ur sitt klädskåp)
Sagas klänning fr Usa ( tack syster Susanne )
Williams kläder , skjorta och blå tunna byxor fr Usa ( tack syster Susanne )
Jag köpte mig en klänning o söker nu en tunn väldigt tunn vit kofta …

Ska fixa till med frisören vilken dag vi ska fixa till allas hår med😉 … vi har liksom inte spikat dag än .. Men då Leos hår växer som ogräs o Saga behöver klippa topparna o mitt hår fortsätter att bli kortare på varje besök med Johanna ;P

Då William drar i mitt hår som bara den så vill jag ha det kort … bak .. inte framtill dock … och då Johanna är en grym frisör så är valet lätt😉

Just nu sover William middag, och Saga sitter och tittar på musses klubbhus på junior … Har planeratatt gå ut när solen inte är så varm … vi vill inte bli brända ju;)

”Mamma titta tingest och titta musse o kalle ” … o hennes älskade program… BILAR!!!!!!!!!!!!

William var så svår att få att somna,det slutade med att hans pappa tröttnade på att han grät ( övertrött o varm )så han plockade upp honom o la honom på sin mage .. o vips så sov de bägge…önskar jag haft en bild.

Igår var en bra dag,en dag med värme och glädje … två barn som sovsom en stock sen efter min utflykt , och Leo ville inte hänga på heller , men ville inte att jag skulle vara borta för länge vilket man kan förstå … tror han slocknade rätt fort ändå han med …

O åter igen , tack min älskade Anngelica för att du är du och ingen annan!

Kommentera

