Epilepsi!

Published maj 2, 2013 by missnyponros

 

Ja då var det konstaterat, Leo har epilepsi, och då det är ärftligt så hoppas jag att hans pappa kollar sin sida, nu när han har en liten pytteson född( söner faller tydligen oftare för ep än döttrar) för jag har gjort koll utav mig tidigare och har inget!

Så det är medicinering som gäller för L nu, bieffekterna kanske uteblir vilket vi hoppas på, för de verkade inte roliga .

Köpte ett hjälpmedel till honom ,en liten veckodoseringsask åt L.

Ändå känns det okej att vi fått utrett två saker i en smäll …Mjölkallergi och Epilepsi …

Jobbig tid för Leo och oss andra men jag är säker att fr nu är det lättare… Nu kan det bara gå framåt!

Det är idag Williams 7 månaders dag dessutom😉

Tiden går allt för fort ;( … Min lilleplutt växer och är snart ingen bebis längre ju …

Sagas tal går framåt och jag ska ut o börja jobba lite igen… Och till sommaren får jag hoppas att vi kan mysa alla barn och jag😉

 

Kommentera

