*Snörvel* Förbaskat oxå !

Published april 3, 2013 by missnyponros

Här sitter jag, vid den stora datorn och känner mig .. ja sjuk ..

Dels för att jag har snuva, en 3 åring som vägrar visa annat än sin egna vilja när det gäller pottan… HON dissar alla förslag mer eller mindre, men dock så överraskar hon mig mellan varven..😉 Lilla bus .. o ändå älskar jag henne och hennes syskon över allt annat på denna jord.. för annars vore de liksom något fel …

 

Ludde fyller år idag, Han med åldersnoja.. Så min fråga är : HUR kan man gå runt o ha åldernoja ?

Jo, jag har funnit en förklaring tror jag .. ( Stämmer in på honom )

Han vill inte bli äldre, för då inser han att han inte har gjort mycket i sitt liv förrutom rökt bort det ..  Han vill inte att NÅGON annan heller ska bli äldre .. för de visar ju bara att han blir äldre med .. ..

Men åter igen.. Ett stort fett grattis till 32 åringen … eller som han själv säger 28 åring .. ( det var ju megalängesen ju😛 )

 

Och igår blev William hela 6 månader gammal.. Grattis lillpojken.. börjar bli stor nu😉 till en viss förtret .. Min sista lilla knodd .. väx inte för fort tack !

Undrar hur många förkylningar jag haft sedan jag föddes… ???? Mamma ??? Kan du svara på det ?😉 ..

Har perioder i mitt liv där jag snörvlar mycket, sen perioder där jag aldrig snörvlar ..

*snörvel*

Jag funderar på att dra till legoland, .. har nog sagt det sen barnen var små ( de större barnen då alltså ) .. men aldrig blivit av .. och jag tvivlar starkt på att Julia skulle tycka det vore kul nu som tonåring… men Leo skulle nog tycka det vore kul.. Han är ju en sådan kille som har sitt barnasinne kvar ”tack-gode-gud-för-det-liksom ”!

Hade Julia varit mer som mig som tonåring på den punkten att det är skönt att vara ute … ( åka o bada o sånt ) så hade det blivit lalandia/leogland .. fast det kan det bli iofs ändå..  om jag skiter ut lite pengar😉

Jag kan tycka att ju mer barnen fått sitta framför datorerna ju mer osociala blir de ..

En gång i tiden hade barnen 3 timmar i veckan… kan ni fatta.. de fick sitta max 3 timmar i veckan här hemma…  o nu tror jag min tös sitter typ alltid med den.. leo gör inte alltid det.. då han faktiskt går med mig ut ..😉 ..

Undrar om de en dag förvandlas ? Tänk om de vaknar upp o är en dator istället .. skrämmande .. och totalt seriöst otänkbart😉

Så nu har jag slösat bort eran tid med detta ointressanta inlägg, kanske kommer ett låst senare idag som man kan få be om…😉 .. Men .. måste ha något att skriva då😉

 

Kommentera

