Melodifestival 2013 … Accepterad mobbning?

Published februari 3, 2013 by missnyponros

Varje år är det likadant, mobbning från andra människor, speciellt ”kändisar”

Länkar till aftonbladet då de är oftast DE som gärna lägger ut vad ”kändisar” skriver på twitter i tron att vi gillar det ?

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/melodifestivalen/article16173542.ab

Anders Timell Jonas Gardell  Mark Levengood Daniel Breitholtz  Niclas Wahlgren Özz Nujen och slutligen Johan Rheborg.

Ni blir omnämnda i min blogg pga då ni är dem som blev omnämnda i Aftonbladet.

Era ord är minst lika illa som barn som mobbar i skolor och på nätet!

Ska vi inte vara bättre föredömen än så?

Jag menar, hade jag velat bete mig lika kasst som er hade jag kunnat skriva både det ena negativa om vart annat om er, men väljer att inte göra det.

För barn idag ska inte få anledning till att uttrycka sig på liknande vis som er och skylla sedan sitt beteende : JA MEN DE SÄGER SÅ ELLER DE SÄGER SI …

Tycker det är extremt beklagligt att man utsätter varandra på det viset …

Alla är vi olika, att man inte gillar en viss låt är en sak, men man klankar inte ned på människorna som sjunger på de viset som ni gör..

Det är skrämmande när vuxna människor som ni ska döma och anse att det är okej???!!!!!! Det är inget annat än mobbning som pågår ..

Ärligt, kan ni inte skaffa positiv uppmärksamhet ??? på ett seriöst sätt..

Jag har alltid tyckt att människor är mer värda än kränkningar och mobbningsfasoner …

Bara för att man är ”kändis” behöver man inte använda sig utav sitt kändisskap för att bli sedd eller må bättre !!!!!!!!!!!!!!!

Jag spyr galla att människor som mina barn kanske ser upp till, eller jag tidigare tyckt var underbara människor nu inte alls är omtyckta i mina ögon…

Jag har tex alltid tyckt att Daniel var het… han tände mig .. NU är jag så avtändad så det slår om de ..

Svaga människor är sådana som måste använda sig utav andra för att bli sedda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Och slutligen:

Danny, Gina .. Ni gav oss en underhållning … Min snart 3 åriga dotter började dansa till ert öppningsnummer.. HON råkar bara älska Euphorialåten… hon sjöng resten av kvällen på låten… och jag blev så glad😉

Artisterna gav sitt allt, sen föll jag inte för de flesta låtarna ..

Jag föll för 1,4,6 och 8 ….😉 .. Eller föll kanske var fel ord ..

Men ettan var den låt jag och dottern dansade till😉

Tack för en totalt underbar kväll..

Ser framemot nästa vecka när ni är i min stad, dock är jag inte det … då är jag på besök nere i Skåne … och får avnjuta mellon hos päronen😉 ..

Kommentera

