Gå o lägg dig qvinna !!!!!

Published januari 9, 2013 by missnyponros

Kännertecknar mig? Jo det måste vara alla punkter, utropstecken,frågetecken osv;)

Sitter här i sängen och känner hur varm man blir bara av att sitta upp, har fått halsbränna som är utav helvetes åkomma och en två tre hela barn som sover gott i sina sängar😉

Den fjärde hade väldigt svårt att sova tydligen ( hon är inne på fb )

Så vad gör jag uppe?????????

Är trött , borde sova men kan inte!

Jag har så många ord i skallen, som inte vill lämna mig, samtidigt vill jag ha väck alla tankar.. NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!

Jag började 2011 skriva en början på en egen bok, som jag inte nödvändigtvis skulle behöva publicera men för min egna del få ur kroppen.. jag tappade kraften och det har stått still sedan dess, men hoppas kunna hoppa upp på tåget igen och börja skriva igen. Det är ingen deckare eller kriminalserie eller liknande utan handlar helt enkelt om mig .. enbart mig .

Minns knappt längre varför jag trodde att det skulle kunna bli något mer än bara tankar egentligen men just då hade jag väl energi för ämnet .. men just nu nej !

 

Nåja , Vad är en bal på slottet utan sin askungen? Jo en bal på ett slott utan mig !

Kommentera

