Höga klackar, höga tankar.

Published januari 8, 2013 by missnyponros

Jag har aldrig kunnat gå med höga klackar. . men Anngelica försökte lära mig men antar att jag är vad man kallar ett hopplöst fall!
LUTANDE TORNET I PISA DO I NEED 2 SAY MORE?

Har märkt mer och mer att vissa människor verkligen lever på andra människors energi, medans andra mer eller mindre ber om ursäkt för att de lever!

Vissa stjäl andras energi bara för att hävda sig själv!!!
Jag har alltid varit en person som brytt mig om alla och försökt vara alla till lags! men efter mycket om och men insett att man inte kan det.

jag kan inte förändra andra endast mig själv!

Lite mer ludd i örat när det är dags för dop . . för jag garanterar att det finns de som kommer försöka stjäla Williams dag, allt ska handla om dem?!

Ps: för att avsluta lite trevligt, jag önskar mig extremt fula strumpor . . för det är tydligen coolt ! . .

Kommentera

