Midnattsmässa på självaste julafton!

Published december 25, 2012 by missnyponros

Åkte med Jessica och hennes dotter till Nödinge kyrka på midnattsmässa.

Jag trodde i min dumma lilla tankegång att det BARA skulle vara vi som var unga där, men nej då.. en hel del.. snarare mindre antal äldre …

Det var väldigt trevligt den stund vi kunde medverka, då min 2.5 åring faktiskt beslöt sig för att det fick räcka när det var en 15 min kvar av mässan…

William sa inte ett ljud, han bara susade gott …

Saga blev helt fascinerad av att det var målat på tak och väggar ( kan man gissa att hon trodde det är okej att rita på mammas då )

Idag blev det inte någon Julotta men det tänkte jag testa på någon gång med ..

Jag är inte superkristen, det är fel att säga så .. även mina stora barn gått på en skola som är uppbyggt på kristna värderingar.

Men man känner faktiskt en viss känsla av lugn där … väldigt skönt … Inget stress…

Och det är just det man behöver, ingen stress!!!!!!!!!!!!!!!!

Idag bestod det av att vara byggmästare .. bygga bilgarage och ett kök till Saga .. .

Mina stora barn åkte till sin pappa idag , vet att Leo såg framemot att få komma dit o hälsa på, han ska ju få ett syskon på pappas sida snart… så vi får se när syskon nummer 4 dyker upp då ..😉

Min relation till deras pappa är obefintlig, allt sköts via neutral mark, men har i vart fall sträckt ut en liten hand … då det handlar om barnen och inte oss ..

Leo har en utredning kring sin mage på gång, så allt som har med mjölkprodukter bör undvikas om möjligt .. annars är det laktosfritt som gäller..

Jag kan tycka se mig en liten ändring i hans magearea!

Så jag skrev ned ett brev där jag förklarade vad han bör tänka på när det gäller Leo, för vi ska på återbesök snart igen.. o då får vi förhoppningsvis svar !!!!!!!!!!!

Ja, idag blir det ett öppet inlägg ..

❤ ….

Kommentera

