En stark början , ett svagare slut?

Published december 10, 2012 by missnyponros

 

2011 började väldigt svagt för mig, men sen fick den en liten pust av styrka … och jag mådde jättebra… Åkte till USA med lillebror till syrran min och umgicks med henne och hennes familj där borta.

Vi hade väldigt trevligt, dock kom det missöden även där nere pga folk här hemma i Sverige.

Samma år i december flyttade vi till ett underbart ställe, med en jättefin lght .. men jag är ändå inte nöjd?! .. Jag vill ju ha trädgård .. inte tre våningar utan en trädgård … och bottenplan räknas ju inte .. typ inte för mig .. för det är ju bara entren där …. o en skrubb vi döpt till Harry Potterrummet …

Nåja, 2012 har kantrats utav både det enda och det andra… vårdnadstvisten som ebbade ur i sanden, graviditet som var jobbig och saknaden av min dotter…. Samtidigt så känner jag mig idag mycket gladare än tidigare .. i mig själv.. inte i förhållandet .. för det är som innan .. ILLA !!!!!!!!!

Vi är två helt olika individer .. vi tycker olika och vägrar backa för varandra .. och då går det illa.. Jag vill ju ha ett hem som man kan vara stolt över, inte finna hans svettiga sockar överallt … eller värre !!!!!!!!

Jag tycker man ska stå o laga god och innehållsrik mat, inte äta ute på skräpställen… , han gillar det goda onyttiga .. och jag som har väldigt låg tröskel till att säga NEJ … jag vill inte ha .. blir sugen jag med ..

Nej jag vill börja träna, men då jag inte har någon pålitlig barnvakt heller så är det kört.. om jag inte kan ta med mig W dit… MEN vart tar min egentid vägen då? Jo försvinner ..

Hur lyckas man i ett förhållande?????

 

Säg mig , hur gör man det?

För jag har flera misslyckande förhållande bakom mig … RESPEKT för varandra är en sak jag vet .. o inte baktala varandra inför sin familj.. eller inför varandras vänner.. MEN mer då? .. förutom kärlek !!!!!

Jag söker inget , har ett … men blir ja singel så lever jag hellre ett singelliv än ett parliv….

 

Kommentera

