Borderline …. stop pushing … my life .. my heart ..

Published december 10, 2012 by missnyponros

 

Maybe I don’t spell everything correctly .. but I don’t care about that .. I just want to express my self .. in another language than I’m use to do it in ..

I got my diagnose last year, I have something called borderline ..

And if u remember Madonnas song, Borderline .. Some of her lyric reminds me of how it feels .. to live with borderline..

I can’t handle with my feelings as good as some other people I know .. I just know that it feels sometimes harder for me than for other people …

My life is not that easy,  I have probably lost a lot of chances to be with some good guys in my days… But today its different …

I don`t wanna be with anyone only because I need som love ..

Cuz I already have the love of my life, my kids..

My kids are my sunshine .. they are the one I can cuddle with and that makes me strong ..

A man ? .. Why ? ..

Maybe I am just cynical but I really don’t need a man in my life to be happy… I can be happy on my own…

And that is a big different from before … Today I’m happy .. and I know I can be on my own…

I AM REALLY SATISFIED WITH MY OWN PERSON!!!!!!!!!!!!!!

That´s it !!!!!!!!!!

Now I will write in Swedish…

Jag kan nog förstå dem som säger att jag är en komplicerad person.. men samtidigt .. vem är inte det ?

minns ni den tiden när ni var unga, och tyckte om att le bara för att det var en skön känsla ?

Eller skratta bara för att ni vill?

Jag känner mig ung, som en tonåring… mellan varven.. Här sitter jag själv , vid min dator .. och känner mig totalt lycklig…

Behöver ingen annan än mig själv och mina små barn…. ja små o små .. men ni fattar…

Om mitt hjärta slår för någon…. så är det för mig själv … och jag är så förbannat lycklig .. i mig själv…

Jag lyssnar på Stiftelsens låt – Vart jag än går ….  Och inser hur glad jag blir av den texten…

Och visst är det härligt … att äntligen känna sig hel .. när man är själv …

Nu återstår bara en sak kvar …. och det önskar jag inte någon annan… än mig själv .. att min önskan ska gå såsom jag vill ..

 

Jag har möjlighet att börja jobba nu … men kruxet är .. kan jag inte få flytta jobbet dit jag vill ? eller flytta min stad dit jag vill ?

När man känner sig nöjd med sitt inre .. så kan man le ..

Visst jag har saker jag vill göra, jag vill gå ned i vikt men den motivationen finns inte ännu… men det kanske kommer om de där pusselbitarna kan falla på plats ?

 

En kär gammal väl, hörde av sig .. och alltid kul o sött … när vänner tänker på en… tur att jag är så full av lycka😉

Jag behöver mina vänner i mitt liv, jag behöver min familj och mig !!!!!!!!!!!

 

Jag behöver inte ha negativt i mitt liv… så ut med det ! !!!!!

 

 

 

 

Kommentera

