Vardagen består av AMNING !

Published oktober 31, 2012 by missnyponros

Känner hur tröttheten tar över mellan varven, ändå så orkar man med att fortsätta ..

I bakgrunden av mig nu är det Hemmafruar från Miami  på tvn, vi kvinnor kan verkligen gaffla på …  seriöst, gör man sånt hela tiden ??? tydligen ..

Jag funderar på att få orken till att kunna börja träna, för att komma igång med något, men undrar hur det fungerar att göra det med en bebis med sig?

Dela gärna med er utav era erfarenheter… för barnvakt har jag ingen tyvärr.

Vart o kikade runt på FLB , och ser att mitt inlägg om vänner länkats till igen, lönt???

Tycker det är så tragiskt att man fortsätter med tråden, märker att de flesta dock lämnat den, och det kan jag förstå.. finns ju inget mer att lösa där … Hon är återvunnen, det var inget brott ( Och jag är en sådan : som  tror dock alltid det värsta, då jag redan förlorat ett ex antal människor i mitt liv som förolyckats på olika vis. )

Det var den biten om min vän!

Jag kan fatta mig kort!

Alltid lika kul med läsare, misstro inget annat .. Men jag är en helt vanlig tjej som har mina tankar och funderingar kring allt i livet, men de senaste åren har jag inte kunnat fokusera riktigt på mina tankar, och formulera dem … Jag själv förstår ju vad jag menar, men omgivningen gör inte alltid det.

 

 

 

 

 

Kommentera

