Amning, vilken finurlig grej alltså!

Published oktober 30, 2012 by missnyponros

Ja, maten är färdig, bara att lägga till och låta honom äta sig mätt !

Fast visst, så kändes det INTE första veckorna … Idag när han är hela 4 veckor gammal så ett jättegrattis min lilla pojke😉

Var nere hos mamma med barnen.. ja morfar då med😉

Min bror tog bild på när Julia höll lillebror ;)  Gjorde värsta miner, efter alla konstens regler😉 ..

När min Julia föddes så var min lillebror 13 år , när Julias lillebror föddes så är Julia hela 13 år .. lite magisk känsla faktiskt😉

Resan hem gick bra, trots nu när vi vet med facit i hand att det kunde gått illa … Vårt avgasrör KUNDE ha trillat av .. för två fästen var av …   så idag när däcken skulle bytas så fick de fixa till fästena med … VILKEN tur vi hade ..

För det hade INTE varit kul att bli strandsatt med en månadsbebis,en 2.5 åring och en snart 11 åring och en 13 åring  …

Här hemma är det förkylningar som avlöper varandra … och Williams temp kollas varje gång han känns varm… blir ju en tur till barnakuten om hans temp stiger upp till 38 grader .. order utav BVC!

Badade honom innan, han låg och bara slappnade av .. o verkade njuta riktigt … Saga fick sitt bad och Leo sitt, ALLA barn badade utom mig själv då .. för jag får fortfarande inte bada …

Just de, var på Burgårdsskolan och var hårmodell… SUPERNÖJD …

Min blivande frisör Sara fick en modell som inte är rädd för att låta håret falla… Hon fick klippa mycket😛 Det är ju bara hår , det växer ut igen … så tänker jag .. o sen var det så längesen som håret var klippt så mycket som nu .. och jag kommer garanterat gå dit igen.. o jag rekomenderar alla att höra av sig dit och bli klippta😉 ..

 

Kommentera

