Förstör allt !!!!!!!!!!!

Published oktober 27, 2012 by missnyponros

Jag tänker fan inte nämna några namn, men du förstör allt.. ALLT du vidrör förstör du!

Varför?

Är så jävla trött på dig och dina fasoner, Är så jävla trött att känna mig utnyttjad utav dig, trött att bli nertrampad utav dig.. TRÖTT på att hela tiden få känna mig mindre värd PGA DIG ..

 

Jag kan ärligt säga.. Jag hatar hatar hatar dig!

Vem?

Ens självförtroende kanske? Eller är det rent ut sagt en människa `? en individ som jag spyr över nu ?

 

Oavsett … Fan vad jag hatar , hatar hatar dig!

 

Kommentera

