Ett nytt rekord i att vara gravid ( längden )

Published september 25, 2012 by missnyponros

 

Ja då sitter jag här,  ärligt som en zooooombie, har inte fått sova mer än 3 timmar inatt pga värk i kroppen, inte pga värkar som att föda värkar! Utan pga smärta i form av stelhet och att det känns som tusentals knivar som kör in i mig hela tiden, duschar flera ggr per natt för att försöka få bort det värsta!

Ja och idag är vi inne på v 37+6 .. det vill säga, vi har slagit det gamla rekordet på 37+5 .. Jag kan ju ärligt säga så här: Det får gärna sätta igång NU .. trots att jag har tid för kejsarsnitt nästa vecka .. men jag klarar INTE av smärtorna jag fått ..

Detta är helt klart det den värsta graviditeten som jag någonsin genomgått!

Någon som har tips på hur smärtan ska kunna klaras av tills nästa vecka, det är inte hållbart med att inte få sova, inte kunna slappna av heller …

Enda glada nyheten just nu är ju att jag fått tag på mitt skötbord, och ska hämta det i kväll … sådant som man sätter på badkaret😉 Har alltid velat ha det .. och nu fick jag det.. skam den som ger sig😉

 

När det gäller min vän , så kämpar hon på .. och jag med .. vi har styrkan .. men vi måste kämpa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentera

