Frööööölunda kom igen nu !!!!!

Published september 22, 2012 by missnyponros

Hockey , hockey , hockey …😉

 

Medans jag sitter här på soffan och tittar på körslaget och en mage som verkar förbereda sig för en förlossning … så sitter min gravida väninna i Karlstad och ser matchen live, och hejar på .. inte frölunda tyvärr .. MEN hon är så go att hon uppdaterar mig hela tiden ..

Från 2-0 till 2-2 .. känns kanske inte jätteroligt .. men … en bra match i vart fall😉

Jag hoppas på tre poäng givetvis😉

Många tankar går åt hur det ska sluta med graviditeten,

Nervöst som sjutton, och trots min fjärde förlossning varav två varit vaginala och ett kejsarsnitt .. så är det nog mer nervöst denna gång, kanske för att man vet nu med sig att det blir ett ks, för det gick ju som jag berättat innan inte att vända på bebisen….  envis som sin far tror jag nog allt😉 ..

Någon som kan komma på något kul att göra i väntan på att det ska hända något?

Har otroligt ont i kroppen bara .. ; (

 

När det gäller min vän så är det inte mycket som är förändrat .. Jag bara ber på mina bara knän att det ska bli bättre … vi är många som stöttar och finns här när hon klarar av det ….

Vi❤ dig😉

 

One comment on “Frööööölunda kom igen nu !!!!!

  • Hej! Lycka till med nya bebisen och förtsätt skriva!

    Vill att du skall försöka förmedla till din vän att det ALLTID finns möjlighet att hitta ny kraft, mål och mening och att komma igen. Jag följer det hela och känner med henne 24/7.

    Mvh P-A

  • Kommentera

