Bebissnack,tingsrättsnack och tankar

Published augusti 12, 2012 by missnyponros

Moseskorgen med ställning .. ( köpt i rosa enbart för att jag tycker om rosa färg inte för könet då vi inte vet det )

Magen från sidan sett den 4 aug … viktuppgång vad jag vet 8 kg  …

Magen sett uppifrån, jag ser varken mina fötter eller bordskanten…

Ja då kommer tankarna här då😉

Imorgon är det åter dags för att åka till tingsrätten för att låta dem avgöra, riskabelt jag vet men när vi inte kan vara överrens om något mer än den kohandel som de föreslog då .. så blir det på det här sättet.

När det gäller vad jag fick för förslag utav XX och advokat så är det faktiskt Julia som fått själv säga sin åsikt, och det är den som gav mig det slutgiltliga beslutet om vi säger det så .. då när det gäller Leo så skulle ju han få stanna kvar hos mig om XX hade fått som han velat…

Varken jag eller XX kan veta vad tingsrätten beslutar, dock vet jag att jag ska till familjerätten på onsdagmorgon för första samtal, och sen har vi några tider till.. Men nu gäller det att fajtas för det man tror på .. och det är mina barns känslor och viljor .. inte vad jag och deras pappa vill… för vad vi vill är ju ha barnen hos oss .. eller ja ni förstår vad vi menar säkert när föräldrar säger på de viset …

Imorgon får jag träffa mina underbara avkommor, både 99:an och 01:an😉 Det är något man längtat så efter… har haft mer eller mindre daglig kontakt med dem, ibland flera ggr per dag.. men när de varit hos sin pappa har jag försökt inte ha så jättemycket kontakt med dem då han ska få ha sin tid med våra barn..    Man vill liksom inte vara i vägen så att säga ….  

Leo pratade med Saga igår, via skype, märks att de två saknat varandra mycket … för de skrattar åt varandra hela tiden.. *asg* .. Han är ju hennes storebror , en av hennes idoler så att säga .. Julia var så upptagen med att spela sitt spel med Elin att hon knappt kunde få syl i vädret hahaa..  

Men mina älskade små underverk… om ni bara visste vilken känsla det är att veta .. att jag burit er i magen .. under diverse lång tid .. och längtat… 

Krabban som jag valt att döpa bebis nr 4 är en riktigt busig en… Just nu sparkas det eller slåss det mot underlivet och mot urinblåsan… Kan säga att det inte alls känns bra då .. när vi var hos läkaren sist så låg bebis i säte ..  , och fick orden : kan bli kejsarsnitt igen om inte bebis väljer att vända sig .. och att planera in ett vändningsförsök är nog svårt då jag inte lyckats en enda gång gå tiden ut .. och med de två äldsta så var det aldrig några bekymmer, de låg liksom rätt när de skulle ut .. och det gjorde även Saga när hon skulle komma .. men blev väl stressad när jag fick bricanyl för att påskynda förloppet att hon la sig i säte, men denna .. ja denna är en sätesbebis just nu i vart fall…..

Jag har ingen lust att sitta och skriva bloggar hela tiden nu då jag inte har orken till det, men saknar faktiskt att vara regelbunden på att skriva ned tankar .. och funderingar ..
Men släpp inga tårar , jag kommer tillbaks again and again ..

Här kommer tre bilder på mina tre underverk ..

Julia är min underbara 1999:a …

Leo är min underbara 2001:a


Saga är min underbara  2010:a

One comment on “Bebissnack,tingsrättsnack och tankar

  • Jag hoppas att du får hem dina barn Annika.
    Ska hålla tummarna för dig imorgon och att tingsrätten beslutar rätt:-).
    Måste vara svårt att vara borta från sina barn så länge.
    Bor de tillsammans med X eller ni har de växelvis?

    Ha det bra och lycka till.
    Kram Louise

  • Kommentera

